ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik.

Az alább megjelölt weboldal/honlap működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (www.azirastukreben.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

1. A Szolgáltató adatai

  • Név: Szabó Szilvia e.v. (Továbbiakban: Szolgáltató)
  • Székhely: 8800 Nagykanizsa, Kazanlak krt. 3. B lph. 2. em. 9. a.
  • Elektronikus levelezési címe: info@azirastukreben.hu
  • Telefonszám: +36 20 514 5761
  • Egyéni vállalkozói nyilvántartási szám: 13 31 69 71
  • Adószám: 65112638-1-40
  • Bankszámlaszám: OTP Bank 11773494-12759639-00000000; IBAN : HU31117734941275963900000000; BIC (SWIFT): OTPVHUHB
  • Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-103603/2016.
  • Kamarai nyilvántartási szám: NA65112638 (Nagykanizsai Kereskedelmi és Iparkamara)
  • A szerződés nyelve: magyar
  • Tárhely szolgáltató: MediaCenter Hungary Kft. 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6

2. Alapvető rendelkezések

2.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. március 27. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a hatályos jogszabályok maximális betartása mellett előzetes tájékoztatás nélkül, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően válnak hatályossá.  Felhasználók/Megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.3. A Szolgáltató a tulajdonát képező weboldalon keresztül önismereti, önfejlesztési- és grafológiai tanácsadó tevékenységet lát el.

2.4. Felhasználó lehet minden cselekvőképes természetes személy. Korlátozottan cselekvőképes (14. életévét betöltött) kiskorú Felhasználó esetén a szolgáltatás igénybe vételéhez törvényes képviselőjének hozzájárulása szükséges. Abban az esetben azonban, ha a Felhasználó nyilatkozata – és az általa megadott valótlan életkor – ellenére a valóságban mégsem töltötte még be a 18. életévét, Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Cselekvőképtelen személy a szolgáltatásokat nem veheti igénybe.

2.5. Az oldal használata feltételezi, hogy Felhasználó teljes szellemi teljesítőképessége birtokában van, felelősséget tud vállalni saját sorsáért, döntéseiért. Amennyiben a Szolgáltatások megrendelése és/vagy teljesítése során ennek ellenkezője derülne ki, Szolgáltató a megrendelt szolgáltatás teljesítésétől elállhat.

2.6. Felhasználó/Megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó/Megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.

2.7. Szolgáltató fenntart minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

3. Alapfogalmak

3.1. Felhasználónak/Megrendelőnek minősül az a természetes személy, illetve törvényes képviselő útján eljáró jogi személy, aki a Weboldalon keresztül az ott elérhető szolgáltatásokat igénybe veszi, akár ellenérték fejében történő szolgáltatás keretében, így pl.: grafológiai elemzésre, egyéni konzultációra, tréningre/tanfolyamra vagy egyéb programra jelentkezik/regisztrál, akár ingyenesen elérhető szolgáltatások, így pl.: hírlevélre iratkozik fel, mini tréning, egyéb tananyagok letöltése/megküldése érdekében regisztrál a Weboldalon, illetve Termékeket/Szolgáltatást rendel meg a Weboldalon keresztül („Felhasználó/Megrendelő”).

3.2. Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen:„Szerződő Felek vagy Felek”.

3.3 A Szolgáltatás körébe tartozik valamennyi, a Weboldalon aktuálisan található grafológiai elemzés szolgáltatás, önfejlesztő és oktatási anyag, tréning, képzés – függetlenül azok megnevezésétől. („Szolgáltatás”).

3.4. A Szolgáltatásokon kívül lehetőség van e-könyvek, hanganyagok megvásárlására is a Weboldalon keresztül („Termék”).

4. Regisztráció/vásárlás

4.1. Felhasználó a weboldalon történő hírlevél feliratkozásával, vásárlásával, regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.

4.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

4.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

5. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre, ára

5.1. A honlapon megjelenített termékek és szolgáltatások a grafológiával, az önismereti és személyiségfejlesztési módszerekkel kapcsolatosak, és a tudatos döntéshozatalt és életvezetést segítik elő. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a Szolgáltatások nem minősülnek sem orvosi, sem pszichológusi tanácsadásnak, kezelésnek.

5.2. A megjelenített termékek, szolgáltatások kizárólag online/személyesen rendelhetők meg.

5.3. A termékekre, szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendők, bruttó összegek, amelyek tartalmazzák a törvényben előírt áfát (jelen esetben alanyi adómentesség miatt 0%).

5.4. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat/Megrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

5.5. Szolgáltató fenntartja a honlapról megrendelhető Szolgáltatások és Termékek árai változtatásának jogát. A módosítás a honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt Szolgáltatásra és Termékre nem vonatkozik.

5.6. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült ártól jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, a Szolgálató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Felhasználó elállhat a vásárlási szándékától.

5.7. Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

6. Rendelés menete

6.1. Felhasználó és/vagy Megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével.

6.2. A megrendelés és a szerződéskötés Termék/Szolgáltatás értékesítési oldalán található megrendelő űrlap kitöltésével és a „Megrendelem”, „Jelentkezem” vagy azzal azonos tartalmú gomb megnyomásával történik.

6.3. A Felhasználó a megrendelés elküldésével egyúttal kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

6.4. Megrendelő a megrendelés leadásával tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatások igénybevétele – az adott szolgáltatásnál az ingyenesség kifejezett megjelölése hiányában – fizetési kötelezettséggel jár.

6.5. A Megrendelő a megrendelés során megadja a szállítási, számlázási adatokat és fizetési módot, amely a megrendelés típusa szerint banki vagy postai átutalás.

6.6. Szállítási költség: mindig az adott termék leírásánál részletezettek szerint. A megrendelés során megadott postázási/kézbesítési címet Felhasználó/Megrendelő köteles ellenőrizni, mert a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett vételár csak az első szállítási díjat tartalmazza. Amennyiben a Szolgáltató kézbesítője visszaküldi Szolgáltatónak a megrendelt terméket „Cím elégtelen”, „Ismeretlen”, „Elköltözött”, „Nem vette át”, „Nem kereste” stb. jelzéssel, akkor a második (vagy későbbi) szállítást belföldi-, és külföldi szállítás esetén egyaránt, a megrendelést visszaigazoló e-mailben meghatározott ügyintézési díj, vagy a választott szállítási módhoz kapcsolódó szállítási díj (mely tartalmazza az újabb postaköltséget/szállítási díjat is) Szolgáltató részére történő befizetését követően tudja Szolgáltató ismételten teljesíteni. A fentieket Felhasználó/Megrendelő maradéktalanul elfogadja.

6.7. Felhasználó/Megrendelő a megrendelés elküldését követően e-mailben visszaigazolást kap. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó/Megrendelő rossz adatokat adott meg regisztrációja/megrendelése során, vagy az e-mail fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

6.8. Amennyiben a Felhasználó a visszaigazolás során az általa megadott adatok elektronikus rögzítésében felmerülő hibát tapasztal, írásban kérheti a Szolgáltatót a megadott adatok módosítására (felülírására és rögzítésére) az info@azirastukreben.hu e-mail címen.

7. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

7.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelést.

7.2. Amennyiben a megrendelés elküldését követően automatikus visszaigazoló levél nem érkezik részünkről 48 órán belül, megrendelésének rögzítése nem volt sikeres (a szerződés nem köttetett meg), kérjük, keressen fel minket ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

7.3. Általános teljesítési határidő

  • Egyszeri teljesítésű elektronikus termékek/szolgáltatások (pl.: letölthető e-book, hanganyag, video) illetve kézbe vehető előre gyártott termék (pl.: CD/DVD) esetén a fizetés beérkeztétől számított 7 munkanap.
  • Grafológiai elemzés szolgáltatás és/vagy személyes tanácsadás esetén a befizetés és a vizsgálati anyag beérkezését követően a Szolgáltató által meghatározott és e-mailben visszajelzett vállalási határidő, illetve a Megrendelővel egyeztetett időpont.
  • Személyes szolgáltatás (mint grafológiai elemzés és konzultáció) esetén a Szolgáltató fenntartja az elemzés elkészítési határidejének, személyes tanácsadás esetén a tanácsadás a tanácsadás helyszínének vagy időpontjának, online tanácsadás esetén a tanácsadás időpontjának megváltoztatási jogát, amiért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal.

Ha Szolgáltató és Felhasználó/Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, úgy a Szolgáltató a Felhasználó/Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

7.4. Szállítás

  • Elektronikus termékek/szolgáltatások esetében a szolgáltatás elektronikusan pl.: e-mailben küldve, letöltési és /vagy hozzáférési link megadásával történik.
  • A kézbe vehető termékek és az írásos grafológiai elemzések kiszállítása postai úton (a Magyar Posta Zrt. közreműködésével) történik, ajánlott küldeményként.

7.5. Fizetési módok, feltételek, számlázás

A Felhasználó által megrendelt Termék/Szolgáltatás ellenértékének fizetése előre, banki átutalással, banki pénztári befizetéssel vagy postai rózsaszín csekken (Belföldi postautalvány) keresztül lehetséges.

A Felhasználó köteles a visszaigazoló levélben szereplő feltételeknek megfelelően és a jelzett határidőre és eleget tenni a fizetési kötelezettségének.

Szolgáltató a sikeres fizetést és teljesítést követően PDF formátumú ún. e-számlát állít ki és küld Megrendelő részére.

Előzetes engedély e-számla kiállításához: Megrendelő megrendelésével kijelenti, hogy részéről az e-számla befogadásának nincs akadálya, illetve hozzájárul, hogy Szolgáltató részére e-számlát küldjön, és vállalja a megrendelésének ellenértékéig terjedően kiállított e-számlák befogadását. A befogadott e-számlákat Megrendelő eredeti dokumentumnak tekinti. Az e-számla kiegyenlítésével Megrendelő elismeri, hogy az elektronikus számlát befogadja. Amennyiben bármilyen okból a Megrendelőnek nem áll módjában az e-számla befogadása, és ebből kifolyólag papír alapú számlára van szüksége, az erre vonatkozó igényét számlázás előtt minden esetben jelezheti Szabó Szilvia e.v. Felé.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot:
a) csak papírszámláknál – a számlák hagyományos postai úton történő továbbítására is. Ebben az esetben a számla, a kiállításától számított 15 napon belül kerül postázásra a számlázási címre.
b) hogyha esetlegesen technikai problémák merülnek fel a számlázóprogram e-számla kiállítás funkciójával kapcsolatosan, akkor e-számla helyett hagyományos, papír alapú számlát állítson ki és postázzon, mindenféle előzetes tájékoztatás és engedélykérés nélkül.

Tájékoztatás kisadózói minőségről
Tájékoztatom, hogy 2021. 01. 01-től is a kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati adóról szóló 2012. évi CXLVII. törvény (Katv.) alapján kisadózó vállalkozásnak minősülök.
Kisadózó vállalkozásom adatai:
Név: Szabó Szilvia
Adószám: 65112638-1-40
Nyilvántartási szám: 13316971
Székhely: 8800 Nagykanizsa, Kazanlak krt. 3. B lph. 2. em. 9. a.
Ezen tájékoztatást a 2021. január 1-jétől hatályos Katv. 32/E. § (2), valamint a 13. § (2) bekezdései értelmében adtam ki. Kérem, a fenti tájékoztatásom tudomásul vételét!
Ha megrendelés elküldése sikeres és a Szolgáltató részéről visszaigazolásra került, de ennek ellenére nem történik meg a vételár kiegyenlítése, a megrendelést 14 nap múlva töröljük (14 nap a megrendelés leadásától kerül számításra). A megrendelés törlése nem jár költséggel.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót és/vagy Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó és/vagy Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

7.6. A teljesítés megtagadása

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy egyes Szolgáltatás nyújtását megtagadja, illetve akár a már visszaigazolt megrendelést indoklás nélkül (például versenyérdek ütközés miatt, illetve grafológiai elemzések esetén az Európai Grafológusok Szakmai Etikai Kódexének 10. bekezdése értelmében) visszautasítson.
Ilyen esetben az esetlegesen időközben már kifizetett ellenszolgáltatást haladéktalanul, de legkésőbb a Szolgáltatás nyújtásának, illetve a Megrendelés teljesítésének megtagadásáról szóló értesítés megküldését követő munkanapon megtéríti Megrendelőnek.
A döntés jogát a Szolgáltató fenntartja, a törlés ellen semmilyen jogorvoslattal vagy kártérítéssel élni nem lehet.

7.7. Az online megrendelések és Szolgáltatások teljesítésnek technikai feltételei

Szolgáltató megtesz minden ésszerű és elvárható intézkedést annak érdekében, hogy a szolgáltatása folyamatos legyen, azonban nem vállal felelősséget a rajta kívül álló okokkal összefüggésben keletkezett hibákért és azok következményeiért, így különösen – de nem kizárólag – az internetes hálózatban beállott kimaradásért, egyéb technikai hibákért, leállásokért, az információs rendszerek biztonságát sértő magatartások, a mások által elhelyezett romboló alkalmazások, programok, vírusok okozta hibákért, következményekért.

A Honlapon történő Megrendelés feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. Szolgáltató a fentiekből eredő mindennemű felelősséget és kártérítést kizár.

A Szolváltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra való csatlakozás miatt következett be. A Felhasználót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

Szolgáltató a jelentkezés fogadása után visszaigazoló üzenetet küld Fogyasztó részére. A Szolgáltató nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • ha bármely működési hiba miatt a jelentkezés nem érkezett be;
  • Fogyasztó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet csatlakozás megszakadása miatti károkért;
  • a Felhasználói jelszavaknak vagy fiókoknak akár a Felhasználó tudtával, akár anélkül történő illetéktelen használatából eredő károkért. Felhasználó azonban felelősséggel tartozik a saját jelszavának, vagy fiókjának illetéktelen használatával Szolgáltatónak vagy harmadik személynek okozott károkért.

8. Elállás joga

8.1. Szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a jelen pont rendelkezései csak a fogyasztónak minősülő Megrendelőkre vonatkoznak. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

8.2. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó/Megrendelő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó/Megrendelő 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

8.3. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Felhasználó/Megrendelő, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

A Termék átvételének időpontja:

  • kézbe vehető termék esetén a termék postai kézbesítésének a napja,
  • az elektronikus termékek (pl.: letölthető – mp3 vagy pdf) termékek esetén a Szolgáltató részéről történő a Felhasználó által a megrendelés leadásakor megadott e-mail címre a megrendelt Termékhez való elektronikus hozzáférést biztosító üzenet megküldésének időpontja.

8.4. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát:

a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a Szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Felhasználó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a teljesítést követően a felmondási vagy elállási jogát elveszti.

b) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; (pl.: grafológiai elemzés)

c) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta; (pl.: CD/DVD)

d) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adat adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó a beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát. (pl.: letölthető elektronikus termék, mint pl.: e -book, mp3, video)

Magyarázat:
A honlapokon található termékek egy része a vételár kiegyenlítését követően e-mail-ben, vagy a honlap egy részére mutató link formájában kerül elküldésre a vásárló részére. Az e-mail vagy a link elküldését követően a vásárló nem élhet elállási jogával.

Elállás Grafológiai elemzés szolgáltatás esetén:
A már igénybe vett Szolgáltatás olyan teljesítésnek minősül, amellyel kapcsolatban elállásnak vagy felmondásnak már nincsen helye, mivel az eredeti állapot nem állítható vissza.
Az elállási jog helyett felmondási jog illeti meg Megrendelőt, ha arra kéri Szolgáltatót, hogy a szerződés teljesítését az elállásra nyitva álló 14 napos határidő lejárta előtt kezdje meg (mely kérést Megrendelő köteles kifejezetten közölni) és ezen nyilatkozata megtételét követően a teljesítés megkezdődik; vagy a szerződés létrejötte és teljesítése között egyébként nem áll rendelkezésre 14 nap.
Ha Megrendelő kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, úgy felmondása esetén Megrendelő köteles megtéríteni Szolgáltatónak a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

Elállás Egyéni konzultáció, tanácsadás esetén:
A Fogyasztó a Szolgáltatás(ok) megrendelésének (azaz a teljes díj befizetésének) napjától 14 napon belül megkezdheti az elállási jogát – melyet a Megrendelő köteles kifejezetten közölni.
14 napon belüli elállás esetén új időpont kerül egyeztetésre.
Amennyiben az elállást a Megrendelő által lefoglalt konzultációs időpont megkezdése előtt 24 órán belül közli, vagy egyáltalán nem tájékoztatja a Szolgáltatót, a befizetett díj, azaz a Szolgáltatás ellenértéke nem kerül visszatérítésre.
Az Általános feltételeknek megfelelően 14 napon túl lehetőség van az indoklás nélküli elállásra, ahol igény szerint a megrendelt Szolgáltatás ellenértéke visszatérítésre kerül, vagy közös megegyezésre új konzultációs időpont kerül kitűzésre.

8.5. Amennyiben Felhasználó/Megrendelő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével – 1-es melléklet: Elállási/Felmondási nyilatkozatminta), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó/Megrendelő Szolgáltató részére.

8.6. Felhasználó/Megrendelő köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy Szolgáltató címen leadni.

8.7. Felhasználó/Megrendelő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

8.8. A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

8.9. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót/Megrendelőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

8.10. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Felhasználó/Megrendelő részére.

8.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Felhasználó/Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Felhasználót/Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

8.12. A visszatérítést Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy Felhasználó/Megrendelő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

8.13. Felhasználónak/Megrendelőnek kiemelten ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Felhasználót/Megrendelőt terheli! A termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Felhasználó/Megrendelő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Szolgáltató a termék vételárát.

8.14. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet jelenleg a következő címen érhető el: http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043 .

8.15. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve jelenleg a következő címen érhető el: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:304:0064:0088:HU:PDF

8.16. Felhasználó/Megrendelő egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
8.17. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

9. Jótállás, szavatosság

9.1. Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.

9.2. A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a Felhasználónak/Megrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek voltak.

9.3. Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.

9.4. A jótállási, ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.

9.5. A jótállás, ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát, illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követően illeti meg az árleszállítás, illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási, ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.

9.6. Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

9.7. Kellékszavatosság

9.7.1. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a kellékszavatossági jogával?
Felhasználó/Megrendelő weboldalt/honlapot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

9.7.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót/Megrendelőt a kellékszavatossági igénye alapján?
Felhasználó/Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó/Megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó/Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

9.7.3. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó/Megrendelő kellékszavatossági igényét?
Felhasználó/Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

9.7.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Felhasználó/Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

9.7.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó/Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó/Megrendelő köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó/Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

9.8. Termékszavatosság

9.8.1. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó/Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

9.8.2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót/Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Felhasználó/Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

9.8.3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

9.8.4. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó/Megrendelő termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Felhasználó/Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

9.8.5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak/Megrendelőnek kell bizonyítania.

9.8.6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

9.9. Jótállás

9.9.1. Milyen esetben élhet Felhasználó/Megrendelő a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

9.9.2. Felhasználót/Megrendelőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

9.9.3. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót/Megrendelőt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

9.10. A szavatossági igény esetén történő eljárás

9.10.1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

9.10. 2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

9.10.3. A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

9.10.4. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

9.10.5. Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

9.10.6. A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

9.10.7. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

10. Vegyes Rendelkezések

10.1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

10.2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

10.3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.4. Szolgáltató és Felhasználó/Megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

10.5. A Felhasználó/Megrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: év, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a Felhasználótól/Megrendelőtől beszerezze, illetve a Felhasználó/Megrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.

11. Panaszkezelés rendje

11.1. Vállalkozásunk, és honlapjaink célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsünk. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel, vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonszámokon, e-mail címeken, vagy levélben is közölheti.

11.2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.

11.3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

11.4. Amennyiben a Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a Felhasználó az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Felhasználó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A szolgáltatások minőségével, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából Felhasználó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A békéltető testületek elérhetőségei a https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek link alatt tekinthetőek meg.
  • Bírósági eljárás. Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.

11.5. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

11.6. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltetőtestületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

12. Vis Major

12.1. Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk vagy sztrájknak nem minősülő megmozdulás, behozatali vagy kiviteli embargo, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen (pl.: internetszolgáltatás leállása), amely a Szolgáltató hatókörén kívül esik, és ez/ezek miatt a Szolgáltató nem tudja a teljesíteni a szolgáltatást, úgy a Szolgáltató nem tartozik sem jogi-, anyagi- vagy egyéb jellegű felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.

13. Szerzői jogok

13.1. Jelen Weboldalon található Termékek és Szolgáltatások (tréningek, tanfolyamok, ebookok és hanganyagok, blogcikkek, hírlevelek tematikája és anyaga), valamint a www.azirastukreben.hu honlap szöveges és grafikus tartalma, illetve a működéséhez szükséges minden egyes összetevő (a továbbiakban: Szellemi alkotás), mely szerzői jogvédelem és polgári jogi védelem alatt áll, amelynek jogosultja a Szolgáltató (az 1999. évi LXXVI. tv. Alapján).

13.2. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten biztosított felhasználási engedélyen kívül a Szolgáltató minden, a Szellemi Alkotásokhoz fűződő jogot fenntart.

13.3. Felhasználó a honlap tartalmát, illetve annak részeit kizárólag saját, személyes célra használhatja: a honlap tartalmát letöltheti, képernyőjén megjelenítheti, kinyomtathatja, de azokat nem sokszorosíthatja.

13.4. Szolgáltató, mint jogtulajdonos és mint a honlap üzemeltetője nem járul hozzá a közzétett tartalmak üzleti célú felhasználásához, és annak változatlan vagy nagymértékben hasonló módon történő olyan átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához.
Ezért tilos a honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének – beleértve az ingyenes anyagok, a tanfolyamokon vagy konzultációkon használt anyagok, a prezentációk, a felvételek, a blogbejegyzések, az ismertetők, a tájékoztatók, az ábrák, a saját képek, és minden más információ és adat – másolása (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása, bármely más műbe, publikációba, honlapba építése, akár elektronikus, akár más formában, valamint értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Tilos továbbá a Szellemi alkotások kereskedelmei célból megvalósuló, online, illetve bármely digitális vagy analóg adathordozó útján (pl. CD, DVD, BLU-RAY, HD-DVD, VHS, MINI-DV kazetta stb.) történő hasznosítása, így különösen forgalomba hozatala, illetve bármely formában történő terjesztése vagy értékesítése szigorúan tilos.

13.5. A Weboldalon, valamint a Termékekben és Szolgáltatásokban található bármely tartalom vagy annak részlete (pl. szöveg, kép, hang, videó stb.) kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. A szerző engedélyezett felhasználás feltételeit rögzítő írásbeli hozzájárulása esetén a felhasználó köteles közvetlen szerző Szabó Szilvia nevét, valamint az adott Termék/Szolgáltatás vagy a Weboldal nevét (online felületen aktív -kattintható, visszamutató – linkkel), mint forrást megjelölni.

13.6. Szolgáltató a felhasználási engedélyt visszavonhatja, amennyiben Fogyasztó a jelen pontban foglalt feltételeket és kikötéseket megszegi.

13.7. A szellemi alkotások, szerzői jogi jogsértések a vonatkozó törvényi (különösen: Ptk., Szerzői jogi törvény, Btk.) jogkövetkezményeket vonják maga után. Szolgáltató követelheti a jogsértés miatt bekövetkezett anyagi és/vagy erkölcsi kárának megtérítését.

14. Adatvédelem

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető: www.azirastukreben.hu/kapcsolat/adatvedelem

Kelt: Nagykanizsa, 2021. március 27.


1-es melléklet:

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt